Winter ??

22 juli 2014 - Monkey Mia, Australië

Vanmorgen liep de wekker weer vroeg af want om kwart voor acht krijgen de dolfijnen te eten en dat willen we uiteraard niet missen. Een strak blauwe lucht en geen zuchtje wind en zo vanuit ons bed kijken we op de zee. Prachtig een betere start van de dag kan je je niet wensen. We lopen een minuut en zijn dan op de plek waar de dolfijnen eten krijgen, we zijn niet alleen !! Er komen 5 dolfijnen langs om een visje te krijgen. Helaas worden wij niet uitgekozen om ze eten te geven maar wat is het gaaf om ze zo dichtbij te zien. Ik kan een heleboel foto's maken :-) Per dolfijn krijgen ze 5 visjes dat gaat best wel snel. Daarna gaan we lekker ontbijten in de zon.

Hierna doen we een paar boodschapjes en gaan langs de receptie om te vragen naar het internet. Het lukte me gisteren om het verhaal met foto's online te zetten maar toen ik op mijn mobiel op internet wilde lukte het niet. Hun antwoord " blijven proberen" dat gaan we dan maar doen.

Hierna gaan we lekker een uurtje op het strand liggen relaxen, heerlijk. Zo'n winter wil ik wel vaker :-)

Om kwart voor 1 vertrekt de cruise om te zoeken naar dolfijnen, schildpadden en andere dieren. Vanuit de verte zien we wat dolfijnen maar we komen bij die niet dichterbij. Een kwartier later twee rond de boot die een poosje blijven :-) Schilpadden hebben we helaas niet gezien maar het was een mooie reis, wel veel wind en daardoor best wel koud soms :-) Ook een prachtige zonsondergang gezien.

Nu lekker op ons bed eten en kijken of ik het verhaal op internet kan zetten met misschien ook nog foto's erbij. Of het allemaal lukt weet ik niet en anders morgen  in Kalbarri. Op mijn mobiel werkt internet nog steeds niet.

Tot de volgende keer maar weer.

1. Nelly:
    22 juli 2014
    Schitterend zeg...een hele belevenis....raar ik zie alleen maar koeien en jij dolfijnen...eet smakelijk in je bed .hoop op geen kruimels xxx
  2. Caro:
    25 juli 2014