ffffttttt zoveel

20 augustus 2014 - Cairns, Australië

Vanmorgen om zeven uur liep de wekker af, we wilden de camper zo vroeg mogelijk inleveren zodat we nog genoeg konden doen vandaag. We begonnen met een mooie rit langs de kust naar Cairns. Prachtige uitzichten en kleuren in de vroege morgen. We waren mooi op tijd bij de camperverhuurder en dus na 15 minuten klaar. Paul en Jusitn waren ondertussen alvast naar hun hotel en even langs een winkel om een overhemd voor Paul te kopen, hij heeft zo een sollicitatiegesprek via skype :-) Justin kwam ons ophalen bij de camperverhuurder. Na even op Paul gewacht te hebben gingen we op weg naar onze eerste waterval dan nog hoger de berg op en een andere spectaculaire waterval. We hebben daar ook een mooie vlinder gezien, hij wilde alleen niet stil gaan zitten voor een foto ;-( Daarna lunchen in Kuranda village en alvast wat kadootjes gekocht. Dan op weg naar de koffieplantage en voor we naar Tolga gaan nog even langs de "wetlands" zoals Paul het noemt. Een prachtig meer met veel vogels. Als we staan te kijken ziet Paul een vrouw die hij kent van vroeger. Zij herkent hem ook en raken aan de praat op het laatst verteld ze dat ze een nieuw huisdier heeft. Het is een babykangeroe, de moeder heeft hem uit haar buidel gegooid en zij brengt hem nu groot op hem straks weer vrij te laten, zes maanden is zij en ze noemen haar Armani. Ik mag haar voeden, geweldig :-)  Na het voeden moet ze even naar buiten en ze huppelt vrolijk achter je aan :-) Na dit schattige intermezzo op naar Tolga maar op de parkeerplaats komen we eerst nog wat Emoe's tegen die natuurlijk ook even op de foto moeten. In Tolga ontmoeten we de schoonzus van Paul en haar drie kinderen, we eten gezellig met ze. Na het eten gaan we weer terug naar Cairns. Wanneer we onze koffers hebben opgehaald zijn we om tien uur bij ons hotel. Het was weer een aardige dag. Voor morgen hebben de heren ook nog aardig wat in de planning. Maar voor nu welterusten.