Reisdag

23 augustus 2014 - Düsseldorf Airport, Duitsland

De tijd is snel voorbij gegaan. Eerst even een beetje winkels gekeken en daarna een zitplaats opgezocht en wat drinken gekocht. Dan kunnen we weer inchecken voor onze laatste vlucht deze vakantie. Dit keer weer een plaatsje aan het raam. Wat wel leuk is want de vorige keer dat we hier landen en vertrokken was het donker. Nu kunnen we zien hoe de Verenigede Emiraten er in het licht uit zien. EEEhhhh zandkleur, zandkleur en zandkleur en dan natuurlijk ook nog het aangelegde eiland voor de kust. We hebben mooi helder weer en kunnen veel zien. Boven Iran kan ik ook nog mooie foto’s maken. Op de laptop ben ik aan de gang gegaan met alle foto’s, beetje uitzoeken en bewerken. Dan dit verhaal alvast een beetje opschrijven, wat lezen en wat studeren dank omen we die zesenhalve uur wel door J

Om iets voor half twee landen we op Dusseldorf. We zijn snel dor de douane omdat iedereen er voor kiest om langs de bemande douane te gaan terwijl de onbemande poortjes leeg waren. Dus die hebben wij maar genomen. Toen we bij de rolband aankwamen hoefden we ook daar niet lang te wachten, binnen vijf minute rolden onze koffers over de band. We werden ook niet tegengehouden om onze koffers open te maken dus we stonden buiten voor Robert en Jamilla een slokje van hun koffie hadden kunnen nemen J Het was alleen jammer dat we daarna in een file belandde. Maar om half vijf waren we weer thuis.