Naar de volgende stop

23 juli 2014 - Kalbarri, Australië

Je zal maar wakker worden, de gordijnen open doen en dan staat er een emoe voor de deur :-) Zachtjes naar buiten en een foto maken zonder dat hij weg loopt. En dan spullen inpakken even langs de supermarkt voor eten en dan op weg naar Kalbarri. Onderweg nog even langs shellbeach, grappig om te zien, zoveel kleine schelpjes.

Dan weer verder 400 kilometer naar Kalbarri. Onderweg zie je niet veel bijzonders, lage struikjes en lag struikjes. 110 rijden op een tweebaansweg aan de linkerkant gaat ons aardig af. We rijden keurig netjes en zijn ruim op tijd in Kalbarri. Een uur voor we het hotel in mogen dan maar even aan het strand lunchen.

Na de lunch hebben we het hotel opgezocht en gevraagd waar we zeker moeten gaan kijken. We krijgen van de receptioniste een geweldige tip en gaan daar heen. Een kwartiertje rijden en dan een stukje wandelen kom je bij de natural bridge, waarom deze naam weet ik niet, we hebben geen natuurlijke brug gezien. Maar op die plak staat een man en die zegt" heb je die walvissen al gezien!!" Hij wijst en we zien in de verte een fontein van water omhoog komen. Met de grote lens foto's genomen en als je goed kijkt dan kan je het zen:-) Verder een prachtige omgeving en heel rustig en ontzettend mooi aangelegde paden langs de kust.

Langs de kust weer terug gereden naar het hotel. Vlak voor het hotel kwamen we een heleboel papegaaien tegen op de weg en op het gras.

Vlak voor we gingen eten onze eerste kangoeroes gezien :-) het was alleen te donker om ze op de foto te zetten.

Tot de volgende keer maar weer.