Volgende halte.

13 augustus 2014 - Townsville, Australië

We worden wakker met regen en een erg donkere lucht maar die laten we mooi hier. Vandaag hoeven we niet zover maar 280 kilometer dus doen we rustig aan. We tanken we nog even hier en slaan weer wat boodschappen in. Dan op naar Townsville. Onderweg is weer niet heel veel te beleven op de aangereden beesten na. Wat ons wel opvalt is dat ieder waterstroompje zijn eigen naam heeft en ook hele bijzondere. We hebben er een paar onthouden: Breakfast creek, goodby creek, sandy creek, Pink lilly creek, six mile creek en dingo creek. Ze zijn niet allemaal even groot en in sommige staat water en andere zijn leeg. Ach het houdt je bezig onderweg ☺
Om 1 uur komen we aan bij de camping in Townsville. De enige camping aan de kustweg, niet dat we dat echt goed zien, maar als we op een bepaald plekje voor de camper gaan staan dan kunnen we de oceaan zien. S’Middags maken we nog een wandeling en huren we alvast scooters voor morgen op Magnetic Island. Verder vandaag een rustige dag. Ook hier betrekt de lucht aan het eind van de dag maar het blijft droog.