Relaxdag ??!!

12 augustus 2014 - Airlie Beach, Australië

Vanmorgen zouden we lekker uit gaan slapen. Helaas hebben we buren met kleine kinderen en die slapen helaas niet uit. De jongste van de twee is behoorlijk lastig ik krijg meteen flashbacks. Ik voelde met ze mee maar vond het voor onszelf ook wel jammer. Maar ach vooruit dan hebben we weer wat aan onze dag :-) We ontbijten rustig buiten in het zonnetje en doen het nodige aan de camper met behulp van onze andere buren, want we hebben wel een mooie slang bij de camper gekregen voor het bijvullen van het water maar hij past niet op de kraan dus dat schiet niet zo op. Dan gaan we het toeristenbureau opzoeken want we willen een mooie wandeling maken. Na wat aanwijzingen en een keer vragen hebben we het parkeerterrein gevonden voor de wandeling er staan nog niet zoveel auto's. Na een half uur wandelen komen we bij een prachtig strandje, coral beach. Het hele strand ligt bezaait met stukken koraal. Het water is er heerlijk maar we hebben helaas onze badkleding niet meegenomen maar dat hadden we eigenlijk niet nodig als we de enige zwemmer uit zee zien komen :-) We gaan even lekker in het zonnetje zitten en zien als snel een schildpad zijn hoofd boven water steken. Hij is zo snel dat een foto ervan maken niet lukt. Nadat we even hebben gezeten wandelen we verder naar het uitkijkpunt. Een redelijke opgaande wandeling wat ook eigenlijk niet anders kan he als je naar een uitkijkpunt gaat :-) Na een half uurtje bereiken we het punt en maken een paar mooie foto's. Als we net op de terugweg zijn komen er twee mensen aangelopen in een behoorlijk tempo op weg naar het uitkijkpunt, voor we tien minuten verder zijn halen ze ons al weer in. PPPffftt lopen wij zo langzaam of lopen zij de avondvierdaagse zonder iets te zien. Wij zien vlinders, salamanders en mooie uitkijkjes :-) Als we bij het parkeerplaatsje aankomen staan er behoorlijk wat campers van allemaal hetzelfde merk :-) Hierna gaan we naar een ander strandje waar we lekker lunchen en even zonnen. Ik heb lekker slim gedaan en de deur van de camper dicht gedaan terwijl mijn voet er nog tussen zat. Dus mijn voet wil vandaag niet meer wandelen en we besluiten om naar de camping te gaan en gewoon lekker aan het zwembad te gaan liggen. Ook echt heel lekker :-) We hebben vandaag zelfs de airco aangezet in de camper dus het ziet er naar uit dat we echt in warmere streken aan het komen zijn. Morgen weer een stukje verder op naar Townsville :-)