Reisdag

6 augustus 2014 - Sydney, Australië

Vandaag voorlopig onze laatste vlucht op naar ons nieuwe avontuur.

Om acht uur worden we opgehaald door de shuttleservice en om 11 uur vertrekt ons vliegtuig naar Brisbane. Helaas voor de eerste keer hebben we wat vertraging er schijnt iets niet helemaal te kloppen met het neuswiel :-( Het is allemaal goed gekomen en twintig minuten later vertrekken we. Ook bij het landen gaat het goed met het neuswiel :-) De koffers komen weer vlotjes op de bagageband en nog geen half uur na het landen staan we buiten. Ook de taxi is snel gevonden. Op naar de camper. Hier duurt het allemaal wat langer en ons plan of idee dat we om twee uur konden gaan rijden gaat helaas in rook op. Om een uur of vier kunnen we eindelijk starten. De camper is een slag groter dan besteld geen 4 persoons maar een 6 persoons, lakens en handdoeken liggen er allemaal in alleen de buitenstoelen kunnen ze er nog maar 1 van vinden. De rest moeten we dan maar kopen dat krijgen we dan weer terug. Verschillende keren wordt gevraagd of ik er niet wil komen werken, ze kunnen nog wel een hollander gebruiken de andere nationaliteiten hebben ze al ;-)

Als we alles verder gechecked hebben kunnen we eindelijk gaan rijden. Eerste stop de supermarkt en dan hopen we nog 140 kilometer te kunnen rijden naar Noosa. Helaas duurt het wat langer en om kwart voor vijf hebben we de voorraden maar het wordt hier rond zes uur donker dus om nu nog naar Noosa te rijden lijkt ons niet verstandig we kiezen voor Bibrie islands. Het rijden gaat soepel en om zes uur komen(in het donker) aan bij de camping VOL !! We besluiten al snel om op een groot parkeerterrein dichtbij dan maar te gaan staan. We zijn best wel moe en besluiten om maar brood te eten want de magnetron lasagna die we gepland hadden gaan niet lukken zonder stroom, alleen de camperstroom is daar niet genoeg voor. We gaan vroeg naar bed. Morgen weer verder. Helaas geen foto's vandaag.