Regen

15 augustus 2014 - Mission Beach, Australië

Vanmorgen werden we wakker van de regen op de camper. Buiten was het helemaal grijs. Achter ons stond een caravan/tent/eehh ?? Bekijk het zelf maar op de foto. Vroeger dan we eigenlijk gepland hadden, we hoeven tenslotte niet zo heel ver, gaan we toch maar op weg. Misschien is het in Mission beach beter weer. De weg ja daar valt weer niet echt veel over te vertellen maar we hebben wel weer wat leuke namen gespot van watertjes, wat dachten jullie van: Christmas creek, Easter creek en bij Sunday creek twijfelde we of we er op vrijdag wel overheen mochten. We hebben het maar gewaagd. Om 12 uur waren we op de plaats van bestemming echt een kort ritje dus. Onderweg zijn we nog wel een aardig aantal buitjes tegengekomen en helaas is hier de lucht ook niet blauw. Op deze camping mogen we kiezen uit vier plaatsen, de enige echt vlak aan zee is te klein helaas voor onze enorme camper. We kiezen de plaats het dichtst bij het bos en als we aan komen rijden staan de kangeroos ons op te wachten. Na de lunch een kayaksafari voor morgen geboekt en een strandwandeling gemaakt. Af en toe nog een buitje gezien maar vandaag is dat niet erg als het morgen maar droog is, nou ja zoals de receptionist zei “ jullie blijven toch niet droog”.

De wifi werkt hier perfect en het is gratis dus ik kan alles weer bijwerken met foto’s en goed contact met de meiden en Paul. Over twee nachten ontmoeten we Paul en Jusitn in Port Douglas, ook daar hebben we zin in.