Lake eildon

1 augustus 2014 - Melbourne, Australië

Vandaag zouden we naar Phillis island gaan maar er word vandaag weer slecht weer verwacht en morgen wat beter dus we draaien de programma's maar om. Dus vandaag gaan we naar Lake Eildon maar eerst gaan we ergens onderweg meatpie eten. De echte volgens Paul :-)

We vertrekken onder een zeer donkergrijze lucht richting Lake Eildon na een uur rijden komen we bij de enige goede meatpie bakery. En ik moet zeggen ze waren heerlijk :-)

Dan weer verder, het wordt weer kouder en kouder zelfs kouder dan gisteren, we zien 3 graden bbbrrrrr Het is een prachtige weg. We zien een vos lopen, dan zien we een kookaburra and a magpie. Justin heeft een 4x4 drive en we gaan een weg op op een berg waar we die hard nodig hebben. Halverwege de berg zien we beneden kangaroos staan, we lopen voorzichtig erheen en maken foto's. Het zijn er best veel. Als we een kwartier verder hebben gereden zien we nog meer kangaroos gewoon naast de weg en nog meer en nog meer :-) Het zijn er honderden in een heel klein gebied, prachtig.

Tussen de buien door schijnt soms het zonnetje :-) Het meer is prachtig en groot. Als we uit de bergen komen rijden we weer naar Melbourne waar de dumplings gaan eten. Ook die schijnen erg lekker te zijn :-)

Vandaag uiteindelijk weer zo'n kleine 1000 kilometer gereden.

Als we aan het eten zijn begint het heel hard te hagelen en te onweren. Well still no worry mattes it's still holiday.