Great Ocean road

31 juli 2014 - Melbourne, Australië

Vandaag gaan we richting de great ocean road maar eerst langs Victoria market. Victoria Market is een permanente overdekte markt, ze verkopen daar van alles. We hebben daar wat kleine souvenirs gekocht. Daarna zijn we op weg gegaan naar de Great Ocean Road ongeveer 272 km. We kwamen eerst langs Bells beach, het waaide behoorlijk dus er waren flink wat golven en surfers. Daarna verder naar de Great Ocean Road, onderweg werd het steeds donkerder en kouder. Toen we eindelijk op de Great Ocean Road waren was het 6 graden en het regende. Dus geen mooie plaatjes met blauwe luchten meer :-) Maar vooruit het is winter hier dus we hadden het verwacht. Om een uur of drie waren we bij de 12 Apostels en het waaide nog steeds erg hard en zodra we de auto uitstapten begon het weer te regenen. Maar zei Paul we gaan door een tunnel zo dus dan hebben we er niet zoveel last van bij het lopen. We liepen de hoek om en daar was de tunnel ( gewoon een viaduct dus ongeveer vier meter). Het was een mooi gezicht al die golven. We waren snel klaar want door de wind was het erg koud, toen we terug liepen naar de auto begon het te hagelen !! Nou hebben we vandaag alles gehad, wind, regen en hagel. Maar het was leuk :-)

Hierna reden we terug naar Melbourne, daar hebben we gegeten bij een Italiaans restaurant.

Het ziet er naar uit dat het weer de komende dagen niet veel beter gaat worden.

No worries mate its holiday