Op naar Kinka beach

9 augustus 2014 - Yeppoon, Australië

Vandaag hebben we weer wat kilometers voor de boeg. Dan zie je niet zo heel erg veel, maar we hebben geprobeerd om alle verkeersborden die we zien te fotograferen, soms ben je iets te laat J Ook proberen ze je hier onderweg goed bezig te houden door regelmatig vragen te stellen. De weg van Brisbane naar Cairns is een tweebaansweg waar je 100km per uur mag rijden, de weg is niet overal in een goede conditie daarom zien we ook veel  wegopbrekingen waar altijd 2 mannetjes staan die aangeven of je moet stoppen of langzaam door mag rijden. Volgens ons is het overal dezelfde of ze hebben eisen hoe iemand eruit moet zien. J Om drie uur komen we op de camping waar we willen zijn. De camping is prachtig maar …. Geen winkeltje of restaurant, nu hebben we een uitdaging maar volgens de mevrouw van de receptie zit 500 meter verderop een takeaway, dan halen we daar maar eten. Na de was gedaan te hebben gaan we nog even op het strand kijken. Dat is nog een uitdaging. We zien het strand wel maar er zit een soort moeras tussen, opgeven of ?? Nee natuurlijk niet we maken gewoon een langere weg en uiteindelijk komen we op het strand. Prachtig !!

Dan nog terug  dat doen we maar gewoon door het moeras en dan komen we bij een meer met een aantal mooie pelikanen die aan het wachten zijn op het afval van wat vissers. Weer een mooie dag.