Start van de reis.

20 juli 2014 - Perth, Australië

Zaterdagmorgen om tien uur werden we opgehaald door Jamilla en Robert. Met z'n vijven,(Michelle ging ook gezellig mee) twee koffers, grote rugzak en een fototas paste het net. :-) Op naar Dusseldorf. Maar 1 keer verkeerd gereden en dat kwam door het navigatiesysteem kwamen we ruim op tijd om 11.40 uur aan. Moet je in Nederland altijd drie uur van te voren op het vliegveld zijn, hier stond onze vlucht pas om 1 uur op het bord genoemd en konden we onze koffers inleveren.

Daarna lekker geluncht en op ons gemakje naar de gate. Heerlijke zitplaatsen ( dank je wel Jamilla) vlak achter de vleugel. Een menukaart waar we uit konden kiezen, heerlijk eten en goede entertainment deze uren waren zo voorbij.

Dubai prachtig groot vliegveld aan de buitenkant, iets daarachter viel het wel tegen en niet eens werkende wifi !!!!

Na tweeenhalf uur het laatste stuk. Op naar Perth. Op het vliegveld van Dubai alvast slaappil genomen. Na het ontbijt zijn we meteen gaan slapen wat prima is gelukt. Wel aardig watt turbulentie. Ook nog een goede lunch, al heb ik niet veel gegeten, ik was een beetje misselijk door al die deining.

Om kwart over vijf(plaatselijke tijd) geland op Perth. Bij de douane vroegen ze in welk hotel we gaan slapen. I don,t know I said I' m very tired ant cant.t think. He didn,t know that hotel. Toen we onze koffers hadden werden we uitgekozen om de waakhond te trainen :-) Er werd een pakje worst in mijn tas gestopt en de hond moest het opzoeken. Hij is in 1 keer geslaagd :-)

Toen op zoek naar een winkel die een goede adapter verkoopt voor onze elektrische apparaten, dankzij een Australische/ Nederlandse vrijwilliger hebben we die snel gevonden. Toen naar de taxi,s. Op naar het hotel waar een zeer behulpzame mevrouw ons aanbood om de extra kilo,s de komende dagen in het hotel te stallen.

En nu in de Mac om onze eerste verhaal op te schrijven, dan lekker douchen want morgen om half zes staat de taxi voor de deur om ons naar onze volgende vlucht te brengen.

Groetjes,

Cees en Petra

1. Paul:
    20 juli 2014
    Yay! Welkom bij Australie!!

Nog 10 dagen dan zie jullie wel!!

Tot snel en heel veel plezier!!!!!

X
  2. Jan Mulders:
    21 juli 2014
    Goed aangekomen gelukig. Lekker bijslapen en morgen weer een goede vlucht
    Gr