Paul en Justin

17 augustus 2014 - Port Douglas, Australië

Vandaag gaan we naar Port Douglas ongeveer 230 kilometer en dus niet zo n lange reis. Als we instappen zien we dat we nog maar 1 blokje diesel hebben en dat dat ene blokje knippert. L We hebben geen idee wanneer het volgende bezinestation is, nou ja op hoop van zegen. Gelukkig blijkt dat maar 7 kilometer verder te zijn. We rijden een lange poos door een Cassowarrie conservation maar we hebben er geen 1 gezien, jammer hoor. Na een poos kan je zien dat we in ander gebied komen, de omgeving ziet er anders uit. Om half 1 zijn we op de plaats van bestemming en Paul en Justin staan ons al op te wachten. We hebben even lekker wat gedronken, de plannen door genomen voor de komende dagen, gelunchd, boodschappen gedaan en daarna zijn we lekker naar het strand gegaan. Wat een heerlijke watertemperatuur. De zon was er  niet echt meer maar het water was heerlijk , even lekker in de golven gespeeld. Vanavond gaan we lekker bbqen met z’n vieren. Morgen het great barrier reef op met een catamaran en snorkelen. We hebben er zin in.