Blue Mountains

4 augustus 2014 - Sydney, Australië

Om achtuur komt er een bus om ons op te halen voor een trip naar de Blue mountains dus de wekker loopt vroeg af. Eerst rustig ontbijten en dan onderweg. Het is een kleine bus met 24 mensen. We gaan eerst naar een uitkijk over de Blue mountains, prachtig, je voelt je erg nietig. Dan gaan we verder naar een waterval, aangezien het nu het droge seizoen is loopt er niet erg veel water naar beneden maar het blijft een mooi gezicht. Tussendoor lunchen en wat praten met mensen van over de hele wereld maar het meest met een duits meisje en een spaanse jonge vrouw. Vervolgens op naar een trien en kabelbaan die ons het regenwoud inbrengen. BBBrrrr wat is dat hoor, een van de kabelbanen heeft een glazen bodem. De trein gaat echt bijna stijl naar beneden of omhoog :-) Bij de trein naar beneden staat een lange rij dus gaan we met de kabelbaan naar beneden maken daar een wandeling van 45 minuten in het regenwoud en met de trien weer omhoog. Ik heb mijn voeten nodig om op mijn plaats te blijven zitten.

Dan brengt de bus ons naar de rivier waar we in een boot stappen die ons terug vaart naar Sydney. Een prachtige trip was het vandaag.